Jak wykonać zamówienie?
Gdy chcą państwo przybyć osobiście na konsultacje, prosimy o wcześniejszą informację mailową lub telefoniczną (szczególnie w okresie wakacyjnym).
Prosimy przesłać informację dotyczące sztandaru lub chorągwi na adres e-mail: iza@urbanowiczhaft.pl lub magda@urbanowiczhaft.pl.
W wiadomości prosimy zawrzeć informacje takie jak:
- wymiar
- kolor materiału
- jakie elementy mają znaleźć się na sztandarze/chorągwi (wraz z dobrej jakości zdjęciami w formacie .jpg w przypadku wizerunku patrona, lub pliku wektorowego, .cdr, .pdf, .ai, .eps w przypadku logo)
- treści napisów jakie mają się znaleźć na obu stronach sztandaru/chorągwi
- ewentualne elementy dodatkowe, ornamenty, ozdobniki
Co otrzymasz od nas?
- Po otrzymaniu tych danych prześlemy Państwu wstępną wizualizację wraz z konkretną wyceną. Wizualizacja jest bezpłatna i nie obowiązuje Państwa do złożenia zamówienia.
- Po zaakceptowaniu projektu (dozwolone trzy zmiany bez dodatkowych kosztów) poprosimy Państwa o przesłanie danych do zamówienia/faktury i na tej podstawie wystawimy dokument do wpłaty zaliczki 20% wartości zamówienia.
- Termin realizacji liczony jest od ostatecznej akceptacji projektu oraz wpłynięcia środków na nasze konto.
- Sztandar wysyłamy kurierem na nasz koszt (na terenie Polski) wraz z pokrowcem materiałowym z wizualizacja sztandaru oraz zamówionymi akcesoriami.